Tisdag 20 maj, seminariepass 1, 14.15 – 14.45
Hur kan du säkra upp tids- och verksamhetskritisk kommunikation?
I denna presentation får du en inblick i varför bank och finans, flygplatser, trafikledning och försvaret ser möjligheter med OS Xpert i sina verksamheter. Det finns fler än ett sätt att kommunicera.
Maggie Moon, plan 3
Mitels UCC-lösningar.
Vi kommer att gå igenom, jämföra och demonstrera de olika UCC-lösningar som Mitel erbjuder – allt från enkla softphones till mera avancerade lösningar. Vi belyser också vad man bör tänka på utifrån ett säkerhetsperspektiv.
Freddy Fine, plan 4
Administration och selfservice i världsklass – Telenor
Med allt samlat på ett ställe blir administrationen mycket enklare. I Växelportalen administrerar du mobila anknytningar, fasta anknytningar, fristående mobilabonnemang, mobila bredband och M2Mabonnemang på ett och samma ställe, allt i realtid!
Varje Växelportal är en kundunik instans och anpassas efter den enskilda kundens önskemål, behovsbild och avtalsform för att innehålla de tjänster och funktioner som kunden använder sig av.
Charlie’s Cake, plan 4
Tisdag 20 maj, seminariepass 2, 15.00 – 15.30
Optimizing customer experience with omnichannel experience.
In this breakout session we will talk about the latest and greatest in MiCC Enterprise. Some of the touchpoints will be AI in the contact centre and how to benefit from case management.
Charlie’s Cake, plan 4
Upprätthåll hög tillgänglighet och prestanda för röst- och UC-tjänster med Mitel Performance Analytics (MPA).
Vi går igenom några viktiga nya funktioner i MPA och gör även en tekniskt inriktad demo. Vi berättar också om best practice från olika kundimplementationer. Presentationen är delvis på engelska.
Freddy Fine, plan 4
Boosta kundmötet med AI! – ASC
Mötet med våra kunder är A och O och innehåller enorma mängder värdefull information. MIR Insights AI nyttjar avancerad AI-teknik som gör det möjligt att enkelt och effektivt analysera alla kundmöten. Analyserna ökar affärsinsikter som i sin tur ger en positiv påverkan på produktivitet, kvalitet och kundnöjdhet. Compliance-arbetet kan enkelt effektiviseras och efterlevnadsrisker minimeras. Följ med ASC på en spännande kundresa där vi ser resultatet av dessa AI-baserade analyser.
Maggie Moon, plan 3
Tisdag 20 maj, seminariepass 3, 16.00 – 16.30
Koll och kontroll, en del av telefonistens vardag.
Vad kan Attendant Agent i MiCC Enterprise tillföra verksamheter och vilka möjligheter är det som öppnas med ett multimedia kontaktcenter.
Charlie’s Cake, plan 4
Det senaste om MX-ONE.
Under passet kommer du att få veta det senaste om MiVoice MX-ONE och även få möjlighet att live få se de senaste nyheterna – både användarfunktioner, administrativa och de systemförbättringar som har implementerats. För att kunna erbjuda verksamhetskritisk kommunikation så gäller det att sätta säkerheten i fokus.
Freddy Fine, plan 4
Damovos erbjudanden på den
nordiska marknaden
Välkommen till en värld där flexibilitet och samarbete är nyckeln till framgång! Vi lever i en hybrid värld, där gränserna mellan digitala och fysiska arbetsmiljöer suddas ut. Företagskommunikationssystem är idag mer kritiska än någonsin – och de används till mycket mer än bara röstkommunikation. På dagens arbetsplats krävs en smidig integration av olika teknologier, där medarbetare kan samarbeta och vara produktiva oavsett var de befinner sig. Det finns ingen universallösning – det handlar om att kombinera digitala verktyg, molntjänster och fysiska infrastrukturer på ett sätt som är skräddarsytt för varje företag.
Maggie Moon, plan 3
Onsdag 21 maj, seminariepass 4, 11.00 – 11.30
Nyheterna i InAttend & CMG.
Ett pass där vi kommer att fokusera på att visa och demonstrera de viktigaste nyheterna i InAttend och CMG. Vi tittar också på hur man kan höja säkerheten i sin lösning.
Freddy Fine, plan 4
En guidad tur genom MIR.
Följ med på en MIR-resa för att upptäcka vad en inspelningslösning kan göra för verksamheten. Ett pass för er som vill få inspiration, titta på nyheter och dra nytta av erfarenheter.
Maggie Moon, plan 3
Grym cybersäkerhet.
Det är Telia. – Telia
I en utmanande tid vet Telia att en säker IT-miljö kan var helt avgörande för en verksamhets överlevnad, från cloudtjänster till företagsväxlar. Telia delar med sig av mer än 170 års erfarenhet av hur de bygger en robust och säker IT-miljö för kunder.
Charlie’s Cake, plan 4
Onsdag 21 maj, seminariepass 5, 12.30 – 13.00
Mitel Companion –
nutid och framtid.
Detta pass fokuserar på Mitel Companion 2024, där vi går igenom de nya funktionerna i den aktuella versionen och ger en förhandsvisning av kommande uppdateringar. Behöver du säkra upp din miljö? Companion hanterar mer komplexa säkerhetslösningar – vi visar hur. Vi presenterar även en roadmap för framtida versioner. Ta denna möjlighet att påverka utvecklingen och ge oss din feedback för att hjälpa till att forma produkten framöver.
Freddy Fine, plan 4
Mitel på Nutanix – Snabb och säker migrering. – NetNordic
Delta i ett inspirerande seminarie där NetNordic förklarar Nutanix, en ledande plattform för hyperkonvergerad infrastruktur som förenklar datacenterhantering. NetNordic delar erfarenheter och visar hur du kan migrera din Mitelplattform till Nutanix för en modern, skalbar och tillförlitlig infrastruktur. Lär dig bästa praxis för en smidig övergång och minimala driftstopp.
Charlie’s Cake, plan 4
Framtidens mobila lösningar är här redan nu!
– Ascom
Genom att kombinera Ascoms verksamhetskritiska lösningar med Mitels MX-ONE kan kunder dra nytta av ett brett utbud av lösningar som kan skräddarsys för att uppfylla specifika behov. Du får rätt information, på rätt plats, vid rätt tid. Ascom Myco 4 – framtidens mobila lösning är här redan nu.
Maggie Moon, plan 3
